25.05.2020r.
Temat: Środki w reklamie i ich funkcje. Jerzy Bralczyk Język reklamy.
- Zapoznaj się z informacjami o autorze.
prof. Jerzy Bralczyk – wybitny językoznawca, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy. Członek m.in. Rady Języka Polskiego i Polskiego Towarzystwa Językoznawczego. Autor wielu słowników i publikacji z zakresu wiedzy o języku.
2. Przeczytaj tekst str. 250.
3. Wykonaj poniższe ćwiczenia ( w zeszycie).
b) Odpowiedz na pytania:
- do jakiego utworu nawiązuje reklama? Wypisz elementy, które na to wskazują.
- w jaki sposób zastosowane zabiegi graficzno – słowne służą celom reklamy?
Praca domowa:
Zadanie należy do mnie odesłać do środy, tj.27.05
26.05.2020r.
Temat: Waga danego słowa. Andrzej Sapkowski „ Kwestia ceny” (fragment) - lekcja on-line.
Odczytaj tekst ze str. 275.
Przepisz lub wklej do zeszytu. Zadanie wykonaj w zeszycie.
Przepisz lub wklej do zeszytu
27.05.2020
lekcja online