Zespół
Szkolno-Przedszkolny
w Gładyszowie

25.05.2020r.

Temat: Środki w reklamie i ich funkcje. Jerzy Bralczyk Język reklamy.


  1. Zapoznaj się z informacjami o autorze.

prof. Jerzy Bralczyk – wybitny językoznawca, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy. Członek m.in. Rady Języka Polskiego i Polskiego Towarzystwa Językoznawczego. Autor wielu słowników i publikacji z zakresu wiedzy o języku.

2. Przeczytaj tekst str. 250.

3. Wykonaj poniższe ćwiczenia ( w zeszycie).

 

b) Odpowiedz na pytania:

- do jakiego utworu nawiązuje reklama? Wypisz elementy, które na to wskazują.

- w jaki sposób zastosowane zabiegi graficzno – słowne służą celom reklamy?

Praca domowa:

Zadanie należy do mnie odesłać do środy, tj.27.05

 



 

26.05.2020r.

 

Temat: Waga danego słowa. Andrzej Sapkowski „ Kwestia ceny” (fragment)  - lekcja on-line.

 


 

Odczytaj tekst ze str. 275.

 

Przepisz lub wklej do zeszytu. Zadanie wykonaj w zeszycie.

Przepisz lub wklej do zeszytu

 

27.05.2020

lekcja online

2705_kl7.docx